wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kategorie

Kontakt

  • AGDstyle.pl
    Zagłoby 16 D
    02-495 Warszawa
  • E-mail:agdstyle@agdstyle.pl
  • Telefon(22) 667 40 00
    (22) 753 54 52
    509 132 710
    509 429 131
    502 478 866
  • Gadu Gadu53347584
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek-Piątek 9.00 - 17.00,
    Środa 9.00 - 19.00
  • Dozownik FRANKE NEPTUNE za 19,99zł
  • Pierwsza rata w przyszłym roku SANTANDER
  • FRANKE - ostra promocja - 990x100
  • Przepis na kuchnię z premią!
0123
0

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 
obowiązujący od 25 grudnia 2014 roku.


I. Postanowienia ogólne


1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy, znajdujący się pod domeną internetową www.agdstyle.pl/, zwany dalej „Sklepem Internetowym” jest AGD STYLE MICHAŁ BRATUS, ul. J. Hallera 73/2, 05-820 Piastów, NIP: 534-234-82-46, REGON: 141020140, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG.
2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: agdstyle@agdstyle.pl lub pod nr. tel.:22-667-40-00, fax: 22-753-54-52.
3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
4. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
5. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
6. Właściciel www.agdstyle.pl/ zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
 

II. Definicje


Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.agdstyle.pl/, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.
2. Właściciel – AGD STYLE MICHAŁ BRATUS, ul. J. Hallera 73/2, 05-820 Piastów, NIP: 534-234-82-46, REGON: 141020140.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
5. Newsletter – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
9. Regulamin – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.
 

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu


1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
• urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
• dostęp do sieci Internet;
• adres poczty email.
2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.agdstyle.pl/ i stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.
 

IV. Rejestracja i Logowanie


1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.

4. Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie.
5. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
6. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
• przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;
• dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.
7. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
8. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
• dostępu do statusu oraz historii zamówień;
• otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
• informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;
• zamówienia Produktu,
• zmiany swoich danych;
• zmiany swojego hasła;
• sprawdzenia swoje zamówienia;
• całkowitego usunięcia swojego konta.
9. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej, aktywujący konto.
10. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
11. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
 

V. Realizacja zamówień


1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie, w godzinach otwarcia.
2. Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.
3. Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego, za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
4. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie w ciągu 5 dni roboczych. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.
5. W przypadku zamówień na kwotę powyżej 5.000,00 zł lub zamówień na towary mało popularne, zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie zaliczki w wysokości 20 % ceny produktu.
6. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.
7. Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
8. Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
9. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
10. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
• wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
• podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
• wybór formy dostawy i płatności;
• zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
• wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
• zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu pięciu dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
11. Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.
12. Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez:
• wysłanie wiadomości e-mail na adres: agdstyle@agdstyle.pl;
• telefonicznie ,w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod nr tel.: 22-753-54-52, fax: 22-667-40-00
13. Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 12., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres email.
14. Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt. 12., powinien podać:
• nazwę, rozmiar i ilość produktów;
• imię i nazwisko odbiorcy;
• dokładny adres dostawy;
• numer telefonu kontaktowego;
• adres e-mail zamawiającego.
15. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
16. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
• dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;
• opis produktu;
• jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów;
• cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);
• formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji;
• sposób płatności;
• informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni;
• informację o prawie do rękojmi;
• w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
17. Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.
 

VI. Forma płatności


1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
• przelewu bankowego;
• gotówka przy odbiorze osobistym;
• raty www.agdstyle.pl/webpage/zakupy-na-raty.html.
2. Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.
3. Kupujący ma możliwość zapłaty za towar podczas odbioru osobistego kartą płatniczą ale w tym przypadku pobierana jest prowizja 1% od wartości zakupu.

VII. Ceny


1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty oraz Koszty Gospodarowania Odpadami. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
 

VIII. Dostawa


1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
• kurier;
• odbiór osobisty.
2. Termin dostawy to 30 dni, chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.
3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
6. Kupujący o sytuacji opisanej w pkt. 5 powinien poinformować Sklep wysyłając wiadomość na adres e-mail agdsyle@agdstyle.pl wraz z decyzją w sprawie zamówienia.
7. W przypadku przyjęcia uszkodzonej przesyłki Kupujący powinien zapoznać się z instrukcją dostępną w zakładce „Dostawy” na stronie www.agdstyle.pl/
8. Towary dostarczane są tylko na terenie Polski.
 

IX. Usługa Newslettera


1. Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji, drogą mailową, dotyczących działalności Sklepu.
2. Klient korzysta z usługi Newslettera w sposób dobrowolny.
3. Klient ma możliwość skorzystania z usługi przesyłania informacji w ramach Newslettera 
poprzez wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter
4. Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi wraz z informacją: „Jeżeli chcesz zrezygnować z Newslettera”.
5. Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.
 

X. Gwarancja


1. Każdy towar zakupiony w sklepie www.agdstyle.pl/ jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia sprzętu oraz producenta.
2. Warunkiem rozpatrzenia gwarancji jest przedstawienie przez klienta sklepu internetowego dowodu zakupu faktury VAT lub paragonu.
3. Sklep rozpatrzy gwarancje w ciągu 21 dni. Powiadomienie w formie elektronicznej o stanowisku jakie zajął Sklep w przypadku złożonej reklamacji, zostanie wysłane pod wskazany adres e-mail podany w formularzu.
4. W przypadku wykrycia wady towaru przez Klienta zobowiązany on jest w terminie 10 dni zawiadomić sprzedawcę o wadzie jaką wykrył podczas użytkowania.
5. Korzystanie z gwarancji nie wyklucza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową (rękojmia).
 

XI. Prawo odstąpienia od umowy


Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma AGD STYLE MICHAŁ BRATUS, ul. Zagłoby 16D, 02-495 Warszawa, adres email: agdstyle@agdstyle.pl.
2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: firma AGD STYLE MICHAŁ BRATUS, ul. Zagłoby 16D, 02-495 Warszawa.
4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
7. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
• świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
• świadczenia, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
 

XII. Prawo Konsumenta do rękojmi


1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
• listownie na adres: AGD STYLE MICHAŁ BRATUS, ul. Zagłoby 16 D, 02-495 Warszawa
• elektronicznie na adres: agdstyle@agdstyle.pl
• telefonicznie, nr tel.: 22-753-54-52, fax: 22-667-40-00 
3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
5. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
8. Sprzedawca zobowiązuje się wykonać reklamację w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Czas wykonania naprawy lub wymiany ustalany jest w sposób indywidualny biorąc pod uwagę rodzaj Produktu oraz wadę.
9. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Konsumenta. Sprzedawca przekaże należną kwotę Konsumentowi na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
10. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedawca odeśle produkt Konsumentowi na własny koszt.
11. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
12. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.11, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
13. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
14. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
15. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
16. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

 

XIII. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących


1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących - osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
 

XIV. Pozostałe


1. Regulamin jest dostępny pod adresem: www.agdstyle.pl/.
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
5. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą w sposób polubowny lub przez właściwy sąd powszechny, z zastrzeżeniem ppkt 6.
6. Jeżeli kupującym nie jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie sąd polubowny lub sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sklepu Internetowego.
7. Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.



Załącznik 2 do regulaminu
Polityka Prywatności i Ochrona danych osobowych.


Niniejszy dokument stanowi integralną część regulaminu Sklepu www.agdstyle.pl/.
1. Administratorem danych jest Firma, zwany dalej „Sklepem Internetowym” jest AGDSTYLE MICHAŁ BRATUS, ul. J. Hallera 73/2, 05-820 Piastów, NIP: 534-234-82-46, REGON: 141020140, który prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu www.agdstyle.pl/. Baza danych została stworzona wyłącznie w celu umożliwienia Klientom dokonania zakupów na stronie WWW Sklepu.
2. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa.
3. Marketing bezpośredni własnych usług oraz monitorowania jakości usług Portalu jest możliwy po uzyskaniu ZGODY Klienta. Zgoda na przetwarzanie danych w celu opisanym w zdaniu poprzednim jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie.
4. Administrator zobowiązuje się do bezpiecznego przechowywania danych.
5. Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu rejestracyjnym lub w mailu wykorzystywane będą przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Klientem oraz zapewnienia, jak najwyższej jakości świadczonych usług. W tym celu Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres, dane Przedsiębiorcy, NIP.
6. Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również natychmiastowego ich usunięcia po zgłoszeniu Administratorowi, który dokonuje na życzenie Klienta modyfikacji lub całkowitego usunięcia danych.
7. Administrator zobowiązuje się do zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, w szczególności przez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
8. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa oraz zostały zgłoszone do bazy Generalnego Inspektora ds. Ochrony Danych Osobowych.


Pliki do pobrania

1. Regulamin (pdf)
2. Formularz reklamacyjny (www)
3. Formularz odstąpienia od umowy (pdf)


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl